Ponieważ świadczymy tak wiele usług w zakresie IT, najlepiej o konkretną usługę pytać telefonicznie (+48 608 036 681) lub poprzez e-mail Na 90% świadczymy potrzebną Tobie usługę, więc zadzwoń (+48 608 036 681) i zapytaj o szczegóły. Natomiast co do formy usług, dzielimy je na dwa typy: jednorazowe oraz abonamentowe. Różnią się one głównie tylko formą płatności. Jako jednorazowe usługi uznajemy wszystkie usługi, których proces kończy się wymiernym produktem końcowym jak np.: stworzenie witryny internetowej, zakup sprzętu, konfiguracja stanowiska etc. Poprzez usługi abonamentowe rozumiemy usługi świadczone w pewnym konkretnie ustalonym przedziale czasu. Jest to między innymi stałe wsparcie techniczne. Pewne usługi w zależności od tego jak jest Tobie wygodniej mogą być rozliczane jednorazowo lub tudzież abonamentowo. Przykładem może być wsparcie techniczne, w zależności od potrzeb może być rozliczane jako abonament (stała opłata miesięczna) lub każdorazowo za każdy przyjazd osobno. W przypadku usług jednorazowych wsparcia technicznego nie ma potrzeby wcześniejszego umawiania się z nami na podpisanie umowy etc. usługi takie działają w modelu zgłoszenie-działanie-rozliczenie. Usługi abonamentowe w szczególnych przypadkach też mogą być zawierane podczas pierwszego zgłoszenia. |
Oferta >